Inkerinsuomalaiset

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Inkerinsuomalaiset » Suomenkielinen keskustelupalsta » Kuvia nykyajan Skuoritsasta/Foto sovremennoi vremenii Скворицы


Kuvia nykyajan Skuoritsasta/Foto sovremennoi vremenii Скворицы

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Terve!

Kiinnostaisi nähdä nykyajan Skuoritsasta kuvia. Olisikohan joku ottanut kuvia siellä esim. vanhoista kylistä?
Erityisesti kiinnostaisi nähdä kuvia Voutilan(Foutila) venäjäksi Воудилово kylästä, samoin myös Skuoritsan kirkon
hautausmaasta olisi hieno nähdä kuvia, koska isosoisäni ja hänen vaimonsa on haudattu sinne.

Kiitos jo etukäteen, jos jonkulta löytyy kuvia.

0

2

Kuvat, tietysti, voi ottaa ja näyttää ,ei vaan kannattaa kommentoida vääärin! :crazyfun:

Olen käynyt joku aika sitten meidän kotikylässämme.
Kuvia tuli tehty toistakymmentä, mutta en uskalla niitä julkaista netissä.
Jos alan jakamaan kuvat netissä plus kommentit  kuvien alle!
:crazyfun: Luulen, että nykyFSB Venäjällä minua kohtaan äkkiä nostetaan syyte kunnian loukkauksesta ja kiihotuksesta kansaryhmä vastaan.

Niin kuin isäauringolla oli tapana sanoa ”Jos  ihminen on,niin löytyy hänelle rikoslaissa pykäläkin”
Sama meininki jatkuu.
Olemme omaksuneet isäauringon läksyä huvin, sukumme on maksanut hirveän hinnan siitä ettemme oli venäläisiä ja kommunistivoroja.

Aika naiivi ajatus miettiä että tänä päivänä Inkerinmaasta voi vapaasti keskustella Venäjällä!
Täyttyy muista historian, joka sanoo että inkeriläisten vainot jatkuivat vuoteen 1985.
FSB everstin noustessaan vallalle jatkuu vuonna 2013kin!

Siis käy hyvä mies ottamassa kuvia, mutta älä lataa ne nettiin, nämä kuvat ja kommentit, ovat toverieverstille fsbsta  kuin punainen rätti härälle.

todisteita?
suomi.sru-russian.fi poista kaikki aiheet Inkerinmaasta.
FSBn aliupserit ja vapaehtoiset ilmiantajat  ovat hereillä! ne tietää mitä keneltä ja kuinka paljon on ryöstetty…

Отредактировано aks-47 (2013-09-14 09:53:32)

0

3

aks-47 написал(а):

Kuvat, tietysti, voi ottaa ja näyttää ,ei vaan kannattaa kommentoida vääärin! :crazyfun:

Olen käynyt joku aika sitten meidän kotikylässämme.
Kuvia tuli tehty toistakymmentä, mutta en uskalla niitä julkaista netissä.
Jos alan jakamaan kuvat netissä plus kommentit  kuvien alle!
:crazyfun: Luulen, että nykyFSB Venäjällä minua kohtaan äkkiä nostetaan syyte kunnian loukkauksesta ja kiihotuksesta kansaryhmä vastaan.

Niin kuin isäauringolla oli tapana sanoa ”Jos  ihminen on,niin löytyy hänelle rikoslaissa pykäläkin”
Sama meininki jatkuu.
Olemme omaksuneet isäauringon läksyä huvin, sukumme on maksanut hirveän hinnan siitä ettemme oli venäläisiä ja kommunistivoroja.

Aika naiivi ajatus miettiä että tänä päivänä Inkerinmaasta voi vapaasti keskustella Venäjällä!
Täyttyy muista historian, joka sanoo että inkeriläisten vainot jatkuivat vuoteen 1985.
FSB everstin noustessaan vallalle jatkuu vuonna 2013kin!

Siis käy hyvä mies ottamassa kuvia, mutta älä lataa ne nettiin, nämä kuvat ja kommentit, ovat toverieverstille fsbsta  kuin punainen rätti härälle.

todisteita?
suomi.sru-russian.fi poista kaikki aiheet Inkerinmaasta.
FSBn aliupserit ja vapaehtoiset ilmiantajat  ovat hereillä! ne tietää mitä keneltä ja kuinka paljon on ryöstetty…

Отредактировано aks-47 (Сегодня 09:53:32)

Kiitos vastauksesta.

Aivan uskomaton juttu kyllä! Toisaalta se on kyllä tiedossa, että Venäjällä ne keksii ihmelakeja kaikista asioista.
Asutko itse Suomessa vai Venäjällä? Jos asut Suomessa ja olet Suomen kansalainen, sitten en näe siinä mitään ongelmaa, että miksi sie et voisi
julkaista kuvia netissä. Jos esimerkiksi joku suomalainen turisti käy Inkerinmaalla ja ottaa kuvia Inkerin kylistä ja julkaisee ne jossain blogissa, ei kai nyt joku saamarin
FSB käy sitä henkilöä kyttäämään ja syyttelemään kansankiihotuksesta? Jopa silloin jos kommentoi "väärin"? Kyllähän se tietty aika paljon riippuu siitä, että missä sivustolla ne kuvat julkaisee. Jos kuvat julkaisee esim. suomalaisella sivustolla, niin siinä tapauksessa siinä ei olisi mitään väärin.

P.S. Valitettavasti sun kirjoittama suomi.sru-russian.fi osoite ei toimi.

0

4

Onpas täällä hiljaista...

Otshen tiho zdes...

0


Вы здесь » Inkerinsuomalaiset » Suomenkielinen keskustelupalsta » Kuvia nykyajan Skuoritsasta/Foto sovremennoi vremenii Скворицы


Создать форум. Создать магазин